nastavení e mailu a proxy

Fórum o prohlížeči Maxthon 2
Odpovědět
Pavel Kohút
Bažant
Bažant
Příspěvky: 1
Registrován: 25. listopad 2007 17:39

nastavení e mailu a proxy

Příspěvek 25. listopad 2007 17:57

Nemůžu se přihlásit na e mail,můžete mi někdo vysvětlit postup jak nastavit formuláře-seznam-e mail -login?k čemu to? a jak nastavit proxy? k čemu to je ?-bez proxy?nebo použít IE proxy nastavení? díky jsem začátečník.

Culprit
Totální SPAMMER
Totální SPAMMER
Příspěvky: 387
Registrován: 29. leden 2007 10:16

Příspěvek 25. listopad 2007 19:30

Jak bych to řekl:
Formuláře:
Slouží k tomu, abychom nemuseli stále a stále vyplňovat stejné formuláře na webových stránkách.
Při prvním načtení stránky a vyplnění formuláře, jsme dotázáni jestli si data přejeme uložit. Pokud ano tak příště na dané stránce již se nám formulář vyplní. Formulářová data jsou vázána na URL.
V centrum nastavení si mohu jednotlivá formulářová data libovolně upravovat. Včetně URL.

Proxy:
Příkladem můžu být přímo já.
Mám k dispozici tyto možnosti jít na internet několika způsoby.
  • Bez proxy
  • Zadáním přesné IP adresy jednoho z proxy serverů.
  • Zadáním základní adresy proxy serveru. (nastaveno v IE)
Pak mohu v Maxthonu si nastavit přímo v menu jakým způsobem chci přistupovat do veřejného internetu.
Zaškrtnu li bez proxy jdu bez proxy, zaškrtnu li použít proxy IE jdu přes globální proxy.
Veškerá změna připojení k internetu je provedena jednoduchým nastavením přes menu Maxthonu.

Uživatelský avatar
shaana
Blázen na kopci
Blázen na kopci
Příspěvky: 309
Registrován: 28. leden 2007 21:17

Příspěvek 26. listopad 2007 08:33

Ještě vysvětlení co to je proxy :) :